Thursday, October 29, 2009

TWO DAYS AT ICU



ni adalah antara photo ketika aku berada di ICU. time ni mami, eji dan anak-anak datang sementara rizal amik giliran balik umah salin baju. Alhamdulillah Allah S.W.T permudahkan lagi jalannyer bila rindu aku pada abang ngan kasih akhirnya terubat sebab abang ngan kasih dapat gak masuk sini. supposed tak leh tapi entah macam maner kanak-kanak boleh terlepas lak masuk. dapatlah aku peluk dan cium abang ngan kasih sepuasnya.




agak seksa gaklah duduk kat ICU ni sebab hari pertama tu aku asyik tido aje sebab doc bagi aku ubat soh berehat betul-betul so baring aje atas katil. aku pun tak daya nak bangun makan, sib baik ader laki yang boleh tolong suapkan aku makan. tak turun aku dari katil asyik berbaring aje. dan Alhamdulillah hari kedua barulah aku dapat bangun tapi makan tak leh sendiri lagi sebab tangan aku kiri kanan kena inject. semuanya tak serasa.



hari kedua lam kul 2.00 petang barulah aku dipindahkan ke wad biasa. Alhamdulillah dan syukur sangat ke hadrat ilahi kerana doa aku untuk ditempatkan di wad biasa dimakbulkan oleh Allah S.W.T. Dan rindu sangat untuk aku nengok cinta, sejak hari cinta dilahirkan ke dunia, selama tulah aku tak dapat lagi menatap wajah anak aku, tak dapat lagi aku menyusu anak aku. perkara pertama yang aku niat, masuk aje wad biasa, aku terus nak soh nurse kat nurseri antor anak aku ke wad.


5 comments:

zino said...

kisah bila ni... semuga sihat selalu..

zureen @ mama said...

Tahniah atas kelahiran puteri yg comel itu..

Semoga akak cepat sembuh..Take care..

aNIe said...

Tahniah dari akak buat ibu yang telah berjuang untuk melahirkan Cinta...semoga ibu & babynya sihat...bertuah mendapat suami yang begitu penyayang..

CuTeMiUt78 said...

eemmmm syukur semua dah selamat kan kak

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

zino
zureen@mama
anie
cutemiut78
terima kasih banyak-banyak

 
template by suckmylolly.com