Wednesday, November 25, 2009

BELT


ari ni aku tadok masa nak update blog coz dekat-dekat nak abis pantang ni aku busy ngan kemas bilik aku, as ai told bfore aku tengah kemas balik barang masa pregnant dan kuarkan balik barang untuk ari bukan pregnant. emm semua belt aku berabuk abis, walaupun aku dah sarung plastik tapi namapun taruk bawah katil menda aper yang tak berabuk, 9 bulan duk diam-diam bawah katil. Ari ni aku kuarkan semua untuk dipakai balik nak gi kerja nanti.

Tapi macam tak sabar nak gi sungei wang sebab according eji, banyak gila belt fesyen terkini. murah-murah sei, pastu dengar khabor lagi semua kedai kasut ader sale. baju dah tak mo beli dah banyak, sekarang ni tumpuan untuk beli kasut lak, bukan nak banyak pun cuma nak kolor purple, grey ngan brown aje. Itu aje warna kasut yang aku nak sekarang ni.

harap-arap, raya aji nanti, cuti-cuti malaysiakan, rizal boleh nemankan aku gi bb plaza. berpinor mata aku kalu gi saner.


0 comments:

 
template by suckmylolly.com