Tuesday, November 17, 2009

MAKAN, MAKAN DAN MAKAN


as usual, kalu dah kuar dari umah, anak-anak mesti tak mo balik makan kat umah, lepas aje amik report card anak-anak, abang ngan kasih ajak kami makan kfc, aku naik muak dah makan kfc dahlah time pregnant setiap ari aku duk belasah kfc.

tapi nak tak nak kenalah ikut tekak anak kan. aku tak ndak lagi makan fast food sebab aku sedang nak turunkan berat badan yang rasanya cam payah benor nak turun kali ni, aku frust banyak kali ni.



memula tu aku soh laki aku tapau makan kat umah aje, tapi abang ngan kasih nak gak makan kat sini, tak nak tapau, ikut ajelah yang penting depa berdua kenyang. Depa bertiga duk belasah kfc, aku pandang aje, cuit sikit aje takmo bagi kepunan. pas tu aku call mak aku soh buatkan mee hoon sup. ni kira makanan diet lah dalam pantang lah kononnya.





balik tu dah siap semangkuk mak aku buatkan untuk aku, tapi lada itam taruk banyak-banyak kasi panas badan aku.


3 comments:

Diarihatiku1976 said...

fuhhh sedapnya.... meyelerakan...

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

diarihatiku1976
kfc tetap menyelerakan

CuTeMiUt78 said...

mee sup + lada hitam memang sodap... nak2 time berpantang kan.. laju je mkn

 
template by suckmylolly.com