Wednesday, November 18, 2009

PRINCESS LAGIKKKKKK...........................



ini budak kan, langsung tak leh berjanji, terus kena tunaikan tak kiralah mak dier sihat ke idop ke. ader duit ke takdok duit ke. Janji harus ditunaikan. disebabkan dapat results yang bagus maka setiap orang kena bagi kasih hadiah, tak kiralah yang berjanji atau tak berjanji, kena gak bagi.

Kesian lak kat anak sulung dier, tahu results tak baguih, abang dediam aje, tak mintak aper pun, Alhamdulillah di paham, katanyer abang dapat semua A baru boleh beli PSP kan? itu janji antara abang ngan papa, tapi mama tetap belikan hadiah.



tapi adiah yang aku janji bukannlah anak patung barbie ke? atau toys. yang aku promised adalah semua peralatan sekolah kasih tahun depan dari ujung rambut ke ujung kaki adalah barangan princess. semuanya princess dan kali ni aku akan bawak kasih gi shopping biar kasih pilih sendiri.

Abang danish lak pun same, aku janji akan belikan semua barangan sekolah ben 10, kasut ngan stokin ajelah takleh memandangkan abang akan masuk standard 1.

itu janji aku pada anak-anak.



janji rizal pada anak-anak, itu memang aku tak tahu, kena tunggu, tapi kata rizal, dia takkan belikan abang PSP tapi menda lain yang jadi permintaan no. 2 abang.

1 comments:

Dearie Pearls said...

Salam..

Bebudak berpegang kepada janji.
Tu yang kalau berjanji kena tunaikan coz dorang akan tagih..
Hehe..

Manis anak-anaknya..

 
template by suckmylolly.com