Wednesday, December 23, 2009

BARBIE VS PRINCESS

x abis-abis lagi pasal beg kasih tercinta ni, aku konfem nak amik yang ni, berkenan sangat dah....

tapi papanyer suka yang ni, banyak poket, tapi bagi aku tak cantik sebab tak sesuai untuk sekecil kasih pakai beg yang sarat ngan poket biar simple aje....

yang pakai baju kembang tu alahai comel nya beg ni, tahun ni semua nak pakai beg tarik, dah abang danish beli beg tarik, kasih pun sama nak gak beg tarik.....



princess ni memang tak cantekkkk, tak berkenan aku nengok sebab kalu kasih bawak, besar beg dari kasih, bukan kasih yg bawak beg tapi beg yang bawak kasih



10 comments:

Jasfyra said...

mmg comel kan kak...
suka la kasih lps ni :)

ikiqzana said...

cantik beg2 ni.. klu sara negok ni mesti dh merenggek nk.. huhuhu.

A.I said...

Pepagi buta td anak aku si angah dah pesan kaw2 punye ngan aku kak.."mama, ingat tau..angah punye beg nk princess punye!"

ngeeeeeeeeeeeee

Irtiyah said...

Salam
Kalau saya..saya pun pilih yang gambar 1st tu. cantik :)

MULAN said...

baby cinta tersangat chubby..!!! picit pipi sikit...

amboi kasih, bak aunty satu pamplet sekolah tu.. nanti aunty distribute kat sini pulak.. ramai kawan aunty nak pindah kl ni.. cute betol anak u ni..

NONIE AZIZ said...

nonie pun akan pilih pilihan CB...nampak lebih prektikal utk anak kecil mcm Kasih

lily lotus said...

wahh..parents yang rambang mata nih

Ibu to AqiF n ImraN said...

Hi kak rose.....baru last weekend i beli satu "beg tarik" Barbie kat SOgo.....ermmm mmg rambang mata...at last i amik satu yg cost me ~$81.00....after diskaun 10 %...ckit jer kan diskaun nya....

Nurhayati said...

wah rambang mata nak pilih.. tapi mmg sesuai beg tak byk poket tu.. takde la sarat dia nak sumbat semua menda.. hihi

CuTeMiUt78 said...

ha'ah.. beg yg mula2 tu..memang cantik kak.. sesuai ngan kasih..

 
template by suckmylolly.com