Wednesday, December 30, 2009

SCHOOL UNIFORM


yang tengah dukung anak tu, papa kepada Adam, abang mat merangkap cousin belah mak aku. time ni laki aku ajak abang mat shopping sekali gi sekali school uniform untuk adik ipar aku. Adik ipar aku ni kira adik bongsu rizal yang masih lagi sekolah so kira tanggungjawab laki aku kena tolong adik bongsu. sekarang ni giliran laki aku support adik dier, dulu masa eji tengah belajar giliran aku yang support eji. so sekarang giliran rizal.




time ni laki aku sibuk duk telefon adik lin, tanya size. ni kat Mid Point, laki aku cuma dapat tudung aje, yang lain dah abis size. makanyer pas ni kami nak menapak gi TESCO.



sampai TESCO, aku biarkan laki aku tentukan kain maner yang nak beli, sebagai seorang abang of cozlah rizal nak yang terbaik untuk adik dier. nama pun adik bongsu. aku biarkan rizal wat pilihan kemudian baru laki aku tanya maner yang okey.

idup rumah tangga ni kenalah adil dan saksama, kalu dulu laki aku sekali pun tak pernah merunggut aku tolong eji dalam amount yang agak besar setiap bulan dan sekarang ni bila laki aku nak melabur untuk adik lin, aku pun kenalah ikut resmi laki aku. lagipun tulah satu-satunya adik rizal yang masih lagi bersekolah.



aku bawak anak sulung aku sekali, kasih tak ikut coz dia ngan mak ucu ngan ateh gi nengok wayang story princess frog, aku tak leh nak neman sebab banyak menda nak buat lam minggu ni, bf0re bukak sekolah. abang semua barang dah selesai, bulan november ari tu aku dah beli semua, so kepala tak perlu pusing-pusing lagi.


0 comments:

 
template by suckmylolly.com