Wednesday, February 24, 2010

TESCO




as usual, setiap bulan wajib datang sini beli barang bulanan.  Abang tak ikut, tido, tak sampai ati nak kejutkan, asyik benor abang danish beradu, baby cinta lak aku tinggalkan kat jie jie, lagipun adik aku sayang benor ngan baby cinta, kalu boleh nak kepit aje ngan baby cinta.  Baby cinta ni best kalu bab senyum ngan gelak, sentiasalah tergelak n senyum.



kasih tak beraper sihat tu yang tak mo jalan, aku tak kasi ikut nak ikut jugak sebab nak beli buku kat KFC.  dari umah kan main panas lagi badan anak dara aku tapi bila sampai TESCO, sihat lah pulak. ni deman ngelat namanyer.  duk rumah deman, kuar rumah aje sihat walafiat.



setiap bulan belanja bulanan kami sekeluarga semakin bertambah, rasa cam beli barang yang sama aje setiap bulan tak tak tahu naper stiap bulan perbelanjaan makin bertambah




satu troli tak cukup kalu memborong untuk stok bulanan, kena dua troli. satu rizal tolak, satu lagi aku yang tolak.  tapi pergi time cam gini orang tak ramai sangat, cuma gi time 25hb, mahu sesak kat TESCO. tu pun barang basah cam ikan banyak yang takder. semua dah abis.

selesai urusan pembayaran, kami nak gi makan lak. 

1 comments:

lily lotus said...

jadi tuan puteri kasih tu yer..hehe

 
template by suckmylolly.com