Wednesday, March 03, 2010

GILER STRAWBERRY


tahun ni, tahun giler strawberry, kalu tahun lepas aku asyik duk makan tembikai, tahun ni tukar pada strawberry, so setiap 3 hari sekali, rizal kena beli strawberry, tapi tak der maknanyer dia nak beli kat aku setiap 3 ari sekali, dia beli coz buah ni favorite kasih tercinta.  Asalnyer aku memang tak suka gak sebab asal aku dapat mesti yang masam, tapi ader budak opis laki aku yang jual strawberry ni plus ngan manis  giler-gilernya, barulah aku suka dan suka. tupun sebab kasih gi taruk kat beku, sekali makan, krut-krut bunyi, cam makan biskut sebab dah bercampur ngan ice.





disebabkan giler strawberry, asyik ajak seri gi mcd semata nak makan menda ni.


lama tak tulis blog rasanya adalah 5 ari dah, bukan malas tapi memang takdok masa.  sekarang ni baby cinta dah besar dan langsung tak leh dengar sore or nengok muka mama dier, mesti nak kena berkepit, bila berkepit lak tak leh berkepit cam gitu aje kena lah borak ngan baby cinta, baru baby okey, duk diam aje, tapi kalu aku letak atas riba tapi tangan sibuk duk menaip, konfem anak aku teriak nangis.

dah ader 3 anak ni semuanya nak perhatian, memasing menuntut perhatian yang lebih sangat, sampaikan breakfast laki aku pun ala kadar aje, pas mandikan semua anak, bagi anak makan, kenyang perut semua, semua boleh duk diam-diam mengadap tv barulah aku ke dapur siapkan breakfast for rizal, barulah laki aku dapat makan dengan suasana yang tenang coz semua anak-anak dah bersandar kat krusi kekeyangan.

0 comments:

 
template by suckmylolly.com