Thursday, January 29, 2009
POLIKLINIK KOTARAYA
Posted by CRAZY BEAUTIFUL88 at 5:26 PM 9 comments
Labels: names abang, ita, poliklinik kotaraya
Thursday, January 08, 2009
DOKTOR RAHMAN
sekarang saya berada lam bilik doktor, bukan jadi tukang cakap tapi kena awasi anak-anak bertuah yang sibuk gak nak tumpang sekaki jadi doctor. InsyaAllah kalu abang ngan kasih rajin belajar dan kuat berusaha, tentu boleh jadi doktor satu ari nanti
demam pun tinggi gak, balik nanti pas makan ubat, doc terus soh tido, disebabkan sakit yang teramat sangat, doc siap bagi satu injection kat laki aku, untuk tahan sakit. "buah" tu punya sakit sampai kuar air mata laki aku duk tahan sakit. tak sampai ati bila rizal merintih kesakitan.
Doctor rahman ni sampai bulu ketiak pun dia perasan ader ke idak, aku yang jadi bini dia pun, siang malam duk tido bersama pun tak pasan yang laki aku tak der bulu ketiak.
Posted by CRAZY BEAUTIFUL88 at 4:45 PM 4 comments
Labels: names doctor, poliklinik kotaraya, rizal
POLIKLINIK KOTARAYA
eji ngan mami duk berdua kat sini, dekat ngan pintu bilik doktor, masa kami sampai dr. darina dah abis duty, seterusnya turn Dr. rahman. sib baik tu...., laki aku segan sikit ngan doctor pompuan, kalu kena doktor pompuan haruslah yang jadi jurucakapnyer nanti adalah aku
anak-anak saya tika ni, cukuplah aktif, cam baru dicas aje baterinyer, sungguh bertenaga..paling bising dan riuh rendah saper lagi kalu bukan anak Mr. Rizal
weiii, lama giler tu nak nunggu giliran rizal, laki aku kat sebelah tu asyik-asyik duk merungut "lambat lagi ke turn saya ni"
Posted by CRAZY BEAUTIFUL88 at 3:45 PM 2 comments
Labels: names Family, poliklinik kotaraya, rizal
Monday, December 29, 2008
POLIKLINIK KOTARAYA
lain kali aku nak gi time cam gini lah, x yah sibuk nak beratur nunggu giliran nak masuk, x dok pun orang datang, kami anak beranak aje yang ader maka sepantas kilat nama mami dipanggil
Posted by CRAZY BEAUTIFUL88 at 3:03 AM 0 comments
Labels: names Family, mami, poliklinik kotaraya
Wednesday, October 29, 2008
POLIKLINIK KOTARAYA
actually rizal nak amik injection soh demam kebas cepat tapi dr ni cam nak x nak aje buat injection, dia cakap no pointlah cuma bertahan for 8 hours aje. dia soh makan ubat aje. so bila dah mula tang li tang plum maka rizal pun angguk ajelah walaupun x puas ati. kalu ngan Dr. rahman paling senang cakap nak injection aje terus buat tanpa sebarang bantahan or cadangan.
Posted by CRAZY BEAUTIFUL88 at 8:29 AM 0 comments
Labels: names abang, mami, poliklinik kotaraya, rizal
ABANG OH ABANG
alkisah nya anak sulung aku ni suka sangat nengok cartoon, lebih-lebih lagi CARTOON Mr. Bean so ader satu kali tu abang ralik duk nengok dan tanya aku boleh tak kalu abang nak taruk air kat dalam telinga cam Mr bean (cartoon) tu buat. aku dah cakap x boleh nanti sakit, n then pas tu aku biar aje abang nonton sorang-sorang, rupernya bila kelibat aku x der, abang dengan pantasnya buat eksperimen gak, gi masukkan air lam telinga, tu yang sampai kena gi klinik, sekadar deman biasa ubat dah ader kat umah, tapi bila ader yang masukkan air dalam telinga haruslah bawak gi clinik kan karang jadi apa-apa lak kat telinga anak teruna aku s0rang nih.
Posted by CRAZY BEAUTIFUL88 at 8:20 AM 0 comments
Labels: names abang, poliklinik kotaraya, rizal
Tuesday, October 21, 2008
POLIKLINIK KOTARAYA
balik kerja aje rizal terus bawak kami gi clinic. Deman kasih on, off so aku nak x nak kena bawak gaklah gi clinic, takut-takut ader sakit lain
Posted by CRAZY BEAUTIFUL88 at 6:52 PM 0 comments
Labels: names abang, doctor, kasih, papa, poliklinik kotaraya
Tuesday, October 07, 2008
POLIKLINIK KOTARAYA
sakit gigi aku makin sakit bila nengok ke saner-kemari duk main, aduhai nakalnyer budak bertuah sorang ni.
Posted by CRAZY BEAUTIFUL88 at 6:20 PM 6 comments
Labels: names abang, poliklinik kotaraya, rizal
Monday, September 08, 2008
POLIKLINIK KOTARAYA
Posted by CRAZY BEAUTIFUL88 at 8:18 AM 5 comments
Labels: names Eji, poliklinik kotaraya
Thursday, August 14, 2008
POLIKLINIK KOTARAYA
pastu aku ajak eji neman gi poliklinik kotaraya coz nak gi ambil pil tahan sakit, kat spital tadi doc bagi aku ubat yang maner kalu aku ambik ubat ni dinasihatkan untuk berusaha tidak pregnant ketika ini. weeeeeeeeeeeeeeeeiii maner boleh, aku tengah usaha nak dapatkan baby lagi, so ubat tu aku abik tapi bye-bye simpan ajelah kat peti ais tu.
kalu dah kuar mesti semua kena ikut, tuan besar cam biasalah kena gi workshop ader stok lum kira lagi
nasib baik eji ader boleh tolong antorkan...jauh klinik tu kat melawati

after semua orang (kecuali aku ngan abang) abis makan drian, aku ajak mami ngan eji neman gi clinic, sekali arung abik ubat diabetis mami tuk sebulannyer stok.
Posted by CRAZY BEAUTIFUL88 at 9:43 AM 2 comments
Labels: names abang, Eji, kasih, mami, poliklinik kotaraya, rizal
Thursday, July 10, 2008
POLIKLINIK KOTARAYA
Posted by CRAZY BEAUTIFUL88 at 2:32 PM 0 comments
Labels: names poliklinik kotaraya
