Thursday, November 06, 2008

ADA SUKA DAN ADA DUKA

tahun 2008 ini ada suka dan ada yang duka, tapi perkara yang terjadi pada 5 November 2008 benar-benar meninggalkan kenangan pahit buat laki aku. Seumur idup, nilah pertama kali dalam kehidupan rizal dia telah kehilangan dompet sewaktu berada di Tandas Tesco Ampang. Ada malaun maner tah yang ambik dompet dari seluar yang laki aku sangkut kat belakang masa tengah baikkkkkkkkkkkkkkkk nyer melabur. Pandai betul depa ni mencopet.
dan juga tanggal yang penting kepada mami kerana 5 November 2008 adalah hari jadi mami. SELAMAT HARI JADI MAMI. Segala perancangan untuk buat surprise kat mami semuanya ditangguhkan kerana rizal mengalami kesulitan yang amat sangat.

pening-pening coz dalam dompet rizal tu segala macam mak nenek dokumen penting ada kat dalam, macam dompet korang gak, tul tak eddie? mesti dalam dompet ko banyak giler barang-barang penting, lebih-lebih lagi gambor naga. Jadi x tentu arah laki aku semalam, dia cam x tahu nak buat aper-aper coz belum pernah terjadi kes kehilangan barang or apa jua hartanya. Sedar aje kehilangan dompet rizal terus call aku minta tolong. sepantas kilat aku terus menuju ke tempat laki aku, tinggalkan segala kerja dah appointment untuk lunch ngan member. rizal memerlukan aku coz dia x tahu nak buat aper-aper.



3 comments:

CuTeMiUt78 said...

oh ya ke kak... addduuss.. sapa ler malaun yg ambil dompet abg rizal tu.. memang klu jadi camtu.. kita pun jadi tak tentu arah.. byk barang penting tu.

eddie dewanaga said...

hoh.. memang dah tentu panic punya... bkn pasal duit, duit boleh carik..
tapi pasal segala mcm mak nenek ada dlm tu... mcm2 resit, mykad & lesen (takut org lain salahguna) kad2 bank, gambar 'Seri' lagi...

hahaha... gambar Seri tu tipu aje ok... but seriously... adoi, boleh ilang arah jugak la...

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

cutemiut78
rasanya orang nepal or orang bangla

eddie
tul tu yang penting barang kat dalam tapi kalu aku duit tu penting mahu menangis 10 ari,

seri cakap ym dia adalah seri_nasya
senang-senang ym lah ngan seri, kalu boleh malam ni ko terus ym dia

 
template by suckmylolly.com