Thursday, January 08, 2009

HOMEWORK



sekolah dah pun bermula dan ini jugak bermakna akan ader homework, buat masa sekarang ni, homework abang tak aderlah banyak sangat, hanya satu muka surat tuk setiap ari.






Dan selalunya homework ni abang buat lepas abis menggaji. Semenjak dah besar panjang ni, homework tak perlu dipaksa-paksa buat lagi, abang ngan sendirinyer tahu akan tanggungjawab. mesti kena siapkan jugak. so after ngaji abang dengan sendirinya bukak beg amik buku tuk buat homework, dan kalu tak pandai baru rujuk pada mami. Malam ari memang x leh buat homework coz selalunya tak menjadi, malam kena tido awal, kul 9.30 x leh jalan, kena tido kul 8.30 gak. kalu lambat sikit mesti bercinta nak bangun sok pagi.




5 comments:

Mama Mya said...

rajin2 wat kerja sekolah.. hehehe sekolah dah start anak2 mula sibuk kan.. ngan kerja sekolah, baca buku wah tetiba mama mya windu saat sekolah lak kekekeke

nURmALa mAZLan said...

oh....
seronok nyer melayan kanak2 buat homework.. teringat zaman2 kita kena buat homework dulu2 tu

nnt terdengar la kakak² kat ofis ni bercerita terjerit2 mengajar anak matematik..wakakaka~~

one love said...

bagusnya abang...
:)

atty's said...

rajinnya abg buat homework..

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

mama mya
tulah sekolah mula, homework pun banyak

nurmala
samelah ngan akak, mak akak akan terjerit-jerit duk panggil soh buat homework

one love
semua budak cam tu dik, dah masuk sekolah mesti tahu sendiri ader homework

atty
kena buat kalu idak kena rotan

 
template by suckmylolly.com