Wednesday, April 01, 2009

HOMEWORK

aduh mak, cuti sakit seminggu ari tu menyebabkan banyak giler homework abang ngan kasih yang tertunggak. tapi paling kesian kat abang lah, banyak giler homework nak kena siapkan. Dah lah abang danish ni malas sikit nak abiskan homework, agak bercinta gaklah nak soh dia siapkan homework, tapi kalu ajak main game laju aje perginyer.

kasih baru 4 tahun ma, homework tak banyak sangat, tapi tulah payah gak bila homework tak banyak sebab kasih boleh dengan rela hati dan ikhlasnyer nolong siapkan homework tanpa pengetahuan abang. Abang dier banyak nyer tengah zzzzzzzzzzzzzzz, kasih senyap-senyap siapkan homework abang, yang tukang pantau mami. tapi tulah mami pun tak sedor sebab ingatkan kasih buat homework kasih rupernya abang danish, buku lak lebih kurang sama aje, warna kulit aje lain-lain tapi isi dalamnyer bih kurang sama aje.


nanti karang, bila bangun mesti abang danish nangis bagai sebab nengok homework dah siap, yang bagusnya danish ni takut benor ngan teacher mala dier, orang lain tak leh buat homework, abang sahaja.


2 comments:

HappyIrfa said...

kelakarnya..si adik terlebih rajin siapkan homework abg

CuTeMiUt78 said...

wah.. dah sihat ya budak2 tu kak.. alhamdulilah.. baik hati kasih ya..

 
template by suckmylolly.com