Friday, August 14, 2009

SUPPER

aku dah nyenyak ketidoran. zzzzzzzzz. enak diulit mimpi, tetiba anak dara bertuah tu kejutkan aku cakap perut lapar. Kasih terjaga tengah malam sebab lapar adalah perkara biasa. Disebabkan dia ader tabiat payah nak makan so walau kul braper pun aku tetap akan layan gak. aku sendiri kalu lapor pun tak nyenyak nak tido. see jam dah pun menunjukkan kul 12.30 malam.

aku terus melompat dari katil, tanya aper yang kasih nak makan n as usual ni lah favorite kasih. Ubi kentang goreng.


daging ayam burger yang dipotong halus.


dan 2 keping nugget



siap, dah boleh makan



sambil makan sambil bukak channel 615


so nilah makanan favorite anak dara aku, tapi tak makan kosong cam gini




wajib taruk kicap



1 comments:

attyfir said...

lor cicah kicap ye..hehehhe..janji kaseh nak makan .takpe..

 
template by suckmylolly.com